Dette materialet er kun tilgjengelig for helsepersonell, og du kan bli omdirigert


Er du helsepersonell?
Dette materialet er kun tilgjengelig for helsepersonell, og du blir omdirigert til hjemmesiden.
The following content is restricted for consumers only.
You will be redirected.

Viktig information fra Nestlé Health Science

04 oktober 2019

Viktig information


Kjære kunde!,


Vår produktkvalitet og sikkerhet har vår høyeste prioritet, som vi ikke går på akkord med. Dessverre oppdaget vi nylig at toppdekselet på plastkorken har sprukket på flere produkter etter at produktene har forlatt fabrikken (se vedlegg for artikkelnummer og bilde). Dette er grunnen til at vår grundige kvalitetskontroll på fabrikken ikke oppdaget skaden. Vi beklager ulempene dette kan ha forårsaket, og gjør vårt beste for å løse situasjonen så snart som mulig.


Vær oppmerksom på at plastlokkene på disse produktene ikke har en sterilitetsfunksjon, men bare fungerer som støvbeskyttelse og for å muliggjøre tetting. Vi forsikrer at så lenge metallmembranen som lukker flasken er intakt, er produktet trygt å bruke.
Siden produktene er trygge å konsumere, har vi bestemt oss for å fortsette leveransene. Mange pasienter bruker produktene våre som eneste næringskilde, og vi ønsker derfor å unngå at pasienter ikke får næring i tide.


VIKTIG INFORMATION

 


Vår produktsikkerhet har vår høyeste prioritet. Kontrollér derfor at metallmembranen under plastlokket er uten skader før servering.

Dersom bruk av produktene ikke er et alternativ eller du har spørsmål, vennligst kontakt vår kundeservice på tlf. 81568332 eller via e-post: nestlehealthscience@se.nestle.com
Igjen, beklager vi ulempene som dette kan ha forårsaket! Ta kontakt dersom du trenger mer informasjon.


Med vennlig hilsen,
Nestlé Health Science


Ladda ner pdf med komplett information om vilka produkter som avses